Nuffnang Ads

Rabu, 20 Jun 2012

Jus Monavie Pulse (Merah)...RM120.00/botol

Jus MONAVIE Pulse mengandungi jus Acai yang dicampur dengan 18 jenis buah yang penuh khasiat, iaitu epal, acerola, aronia, kranberi, blueberi, buah delima, camu camu, bilberi, anggur Concord, nanas, prickly pear, elderberi, yumberi, blackberi, cheri, raspberi, strawberi, dan cupuacu.

Antara khasiat utama Jus MONAVIE Pulse adalah :

• Menurunkan kadar kolesterol secara semulajadi
• Melindungi jantung dan sistem kardiovaskular
• Membantu mengekalkan level kolesterol yang baik
• Melawan kerosakan oksidatif dan penuaan
• Memberi kesihatan jantung yang sihat dari plant sterois dari tumbuhan, resveratrol dan asid lemak Omega 3
• Diformulakan secara saintifik dengan jantung sebagai sasaran
• Sumber antioksidan yang hebat
MONAVIE Pulse amat baik untuk kesihatan jantung. Ia sesuai digunakan untuk membantu pesakit sakit jantung, darah tinggi, kanser, gout, diabetis, dan strok. Ia boleh diminum oleh semua peringkat umur.

Jus Monavie Original (Purple)....RM110.00/botol
MONAVIE Original mengandungi jus Acai yang dicampur dengan 18 jenis buah yang penuh khasiat, iaitu anggur putih, epal, acerola, aronia, anggur unggu, kranberi, buah passion, prun, kiwi, blueberi, wolfberi (buah goji), laici, buah delima, camu camu, buah lai, pisang, dan bilberi.

Antara khasiat utama MONAVIE Original adalah :
• Merangsang kesihatan secara umum dan panjang umur
• Melindungi badan anda pada tahap sel yang baik
• Melawan kesan kerosakan oksidatif dan penuaan
• Memberikan antioksidan yang efektif dan perlindungan dari radikal bebas
• Menyediakan khasiat nutrisi untuk semua peringkat umur
• Hanya 120 ml Jus MONAVIE Original membekalkan antioksidan yang menyamai lebih kurang 13 hidangan buah-buahan biasa dan sayur-sayuran.
• Sesuai untuk diet yang seimbang

MONAVIE Original sesuai digunakan untuk membantu pesakit diabetis, migrain, kanser, sungugut, dan penyakit kulit. Ia boleh diminum oleh semua peringkat umur termasuk kanak-kanak dan perempuan yang mengandung. Ia juga boleh membantu tumbesaran anak-anak.

p/s:Sesiapa yang berminat untuk membeli Jus Monavie boleh pm sy di alamat berikut...ija_1784@yahoo.com
Testimoni diri sendiri..
Saya dah cuba minum Jus Monavie nie,memang ade perubahannye..Meh2 adik2 kakak2,mummy2,mok2,ibu2,nenek2,tok2,daddy,ayah2 (berapa banyak nak senarai daaaa,hehehe)...Mcm nie,sy dulu pernah jatuh ms bljr2 dl,jd sy sll rasa sakit belakang..Rasa sakit tu saya dan Allah sahaja yang tahu..pahtu seorang hamba Allah nie minum Jus Monavie Merah nie,saya ty khasiatnye ape???Dia cakap salah satunye utk yg sakit jantung,diabetes dan mcm2 lg..sy pun terlintas nk beli untuk mak saya sbb mak saya ade diebetes..Saya pun beli kat mak saya,sy pun minum sekali..Lepas minum beberapa hari,sakit belakang dh xrasa...Alhamdullillah...Allah membantu menyembuhkan sy melalui Jus ini..Mak sy pun diabetesnye turut menurun... Jadi ape lg anda2 diluar sn..blhlh mencuba jus ini walaupun anda sihat tetapi blh dijadikan sebagai makan tambahan untuk diri kite...Kalau duit banyak tp xsihat,xguna jgkkan..yang penting sekali,HALAL.....So,ape salahnye keluarkan sedikit duit yang kite ade untuk kesihatan diri sendiri..

Lain-lain testimoni...

Abu Tahir Bin Lela
Mempunyai penyakit kencing manis. Doktor menasihati agar membuat suntikan insulin (start suntik). Ibu saya menasihati agak cuba minum Monavie dahulu. Beliau kini tidak memerlukan suntikan tersebut dan tahap gula beliau turun serta merta. Beliau mengambil Monavie Pulse (Merah).

Puan Esmawati
Mengalami kecederaan di hujung tulang belakang setelah tergelincir di bilik mandi. Selama 3 minggu menanggung sakit dan tidak tidur lena, terpaksa makan pain-killer selama 4 minggu kerana kesakitan berlanjutan di bahagian tulang rusuk belakang. Kesan kesakitan hilang selepas meminum monavie selama 4 hari.

Puan Suhaini  
Saya berumur 49 tahun,mengalami masalah sakit-sakit sendi.Satu hari suami saya memperkenalkan jus Monavie kepada saya.Setelah mengambilnya sebanyak setengah botol,sakit-sakit sendi saya mula hilang.Sebelum ni,saya ada juga bersenam untuk mengatasi masalah ini,tetapi langsung tidak berkesan .Sekarang ini setelah beberapa lama mengambil jus Monavie ,sakit-sakit sendi saya telah hilang sama sekali.

Puan Suriyah Mahmud
Beliau pengidap sakit gastric yang serius . Setiap kali gastric datang,seluruh badannya menjadi lemah serta perutnya seakan mahu pecah . Setelah mengamalkan JUS MONAVIE lebih kurang sebulan, masalah gastriknya boleh dikatakan hamper tiada .

Puan Vaneesha
Telah menjalani pembedahan cyst dan beliau telah disahkan menaupause oleh doktor. Haid juga telah terhenti selama 7 bulan. Setelah minum Monavie (Purple) haidnya telah datang dan beliau sangat gembira dan mengucapkan terima kasih kepada saya kerana memperkenalkan kepadanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan